czwartek, 1 marca 2012

Cześć wszystkim !
Jestem właśnie w trakcie czytania książki "Teen Vogue", która właśnie 'nakłoniła mnie' do dalszego prowadzenia tego bloga. Książka jest prześwietna ! Można się z niej dowiedzieć, jak zostać projektantem, redaktorem, stylistą oraz modelką, a nawet garderobianą. Są w niej również podane szkoły, do których można pójść, aby zostać którymś z nich (oprócz modelki). Sama chciałabym być redaktorem. Po skończeniu liceum, lub technikum (jeszcze nie wiem, do jakiej szkoły wybiorę się dalej, po gimnazjum) zamierzam wyjechać do NY na praktyki właśnie do "Teen Vogue", a może zostanę tam na dłużej. Od dziś postanowiłam sobie, że na tym blogu nie będą się pojawiały tylko buty, ubrania, dodatki itd. Będę dodawała tutaj również rzeczy oraz ludzi (głównie jakieś moje inspiracje) Postaram się czasami z wami podzielić MOIMI WŁASNYMI 'DZIEŁAMI', które będę się starała robić jak najlepiej. Nie jestem jakimś 'profesjonalnym' fotografem, nie byłam i chyba nigdy nie będę. Mam dopiero 14 lat. Staram uczyć się na własnych błędach i iść do przodu. Aparat, jakim dysponuje to Nikon D5000. Może kiedyś pozwolę sobie na coś 'z wyższej półki', gdy będę lepsza, ale na razie wystarcza mi mój Nikuś.  Nie jest to nie wiadomo, jaka lustrzanka, ale mi wystarcza. Może kiedyś zainwestuję w coś bardziej profesjonalnego. Teraz kilka zdjęć aparatów. 3majcie się ! <3 













1 komentarz:

  1. jeej dzięki za przypomnienie o tej książce. <3
    lubię post, trzymam kciuki ;>

    OdpowiedzUsuń