niedziela, 18 marca 2012

Vans.

Hej !

Jest godzina 4:20 i piszę tego posta. Przebudziłam się ok. 2 i nie mogę zasnąć ;c Miałam wczoraj jechać do Krakowa, ale nie ma się czym wrócić, ponieważ zabrali połowę autobusów.  Chciałabym wam tutaj również pokazywać jakieś moje rzeczy, inspiracje itd. Tak, jak pisałam wcześniej. Nie mam na to pomysłu, nawet nie wiem, jak się do tego zabrać. Jeżeli macie jakiś pomysł, to piszcie śmiało, na pewno się nie obrażę :) Wczoraj tinychat z Judytką<3 było przemegazejefantastycznie ! Mam nadzieję, że to dziś powtórzymy:)



                    
                         Szczerze mówiąc, to nudziło mi się czasami i pykałam nam focie :D 





Pokażę tam też vansy miętowe, które zamierzam zamówić. Na stronie nie wiem, jakiej (nie pamiętam, jak się nazywa) są przedewszystkim o wiele tańsze. Plecak, w którym się zakochałam. Przydałby się na bieganie po mieście i focenie :) Co wy na to? xxx

 Tutaj są linki do moich innych kont. 
Pytania :   http://www.formspring.me/mimika0915
Twitter : https://twitter.com/#!/mimika0915


1 komentarz: